πάντα μου άρεσε η ιδέα να χαθώ σε εκείνο το παράλληλο σύμπαν
να ζω σαν σε ταινία που παίζει στο θερινό σινεμά για πάντα
σε αυτό τον κόσμο δεν υπήρξαμε
υπήρξαμε όμως σε εκείνο το θερινό σινεμά
σε ένα ιδιόμορφο πάντα
ίσως να ζήσουμε εκεί
μάλλον μόνο εκεί μπορούμε
μα ίσως να μην υπήρξαμε ούτε κι εκεί
ποιός ξέρει
δεν υπήρχε ούτε ένας θεατής από κάτω να μας χειροκροτήσει
ήμουν εγώ κι εσύ
και το τίποτα
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
σε αυτό τον κόσμο δεν γεννήθηκα ακόμα
σε λίγη ώρα γεννιέμαι
η μητέρα μου ήδη λιποθύμησε από τον πόνο και τρέχουν να σώσουν το μωρό
είμαι τόσο κοντά και έχω ήδη μικρές αναμνήσεις
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
σε αυτό τον κόσμο δεν ζήσαμε
όμως γεννιέσαι μαζί μου στο δίπλα δωμάτιο λίγες μέρες μετά
θα σε συναντήσω στο μέλλον εκείνο
σε εκείνο το σύμπαν όπου η θλίψη σου δεν υπάρχει
σε εκείνο το μέρος όπου τα χείλη μου επιτέλους μπορούν να αγγίξουν την καρδιά σου
προσπάθησε να αντέξεις τον αέρα του
προσπάθησε να περπατήσεις στο χώμα του
μην προσπαθείς άλλο να κρυφτείς
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γεννιέμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου